911

  • armando

    Mee eens Jan.

    DE WAARHEID ACHTER 911.

    BUSH, ZIJN VADER EN DE STINK RIJKE BIN LADEN ZIJN ACHTER DE AANSALGEN, KLINKT SURUALISTISCH, MAAR DAT WAS NODIG OM IRAKS-OLIE, EN OM EEN NIEUWE WERELDSPOLITIEK TE CREEEREN.

    VOOR MEER WAARHEID, SURF VIA YOUTUBE /INTERNET NAAR DE VOLGENDE TERMEN.

    illuminati,

    the arrivals,

    Free masons

    Skulls and bones

    Secret societies

    Bohemian grove

    9/11 Truth

    Economic collapse

    Swine Flu Vaccine

    Martial Law

    Population reduction

    Chemtrails

    Project HAARP

    Project Blue beam

    SUCCES

  • Danit

    De mexicaanse griep komt wel voor in Afrika,alleen wordt er op tv hierover geen aandacht besteed

  • De heer Reutel

    Maar niet in de vorm zoals het hier in nederland is aangekondigd is en de gemoederen nog steeds bezig houdt.

    Dat er in een continent zo groot als Afrika enkelingen de Mexicaanse griep hebben mag geen verrassing zijn.

    Het is niet alleen te zeggen aan de hand van geen aandacht hoe ernstig zij het zien. In ieder geval niet als een (aankomende) epidemie.

  • Lou

    Heel goed jan. Veelen kunnen of willen niet snappen dat de uspolitiestaat tot meer in staat is dan de gemiddeldenederlander kan bedenken.

    Lou

  • De Heer Kwaks

    Toch moet ik je teleurstellen Danit.

    Ik ga je toch tegenspreken.

    " Waarom werd wtc 7 gecontroleerd geimplodeerd (op 1 dag is het niet mogelijk om de explosieven te plaatsen)

    een week voor de aanslag voor meer dan (wat was het) 3,5 miljard euro verzekerd. "

    Het was niet ‘gecontroleerd geïmplodeerd’. Als het fundament van het gebouw kapot is, zakt het in. Dat gebeurde ook bij de WTC. het bovenste gedeelte brak af door de brand die daarna uitbrak en kwam zo met een hoge druk op het deel eronder neer. Hierdoor begaf ook het onderste deel en zakte verder in.

    “Binnen 6 minuten moet een straaljager bij een gekaapt vliegtuig zijn, maar vlucht 93 vloog meer dan 1,5 uur rond.”

    Ten eerste: Over welk vliegtuig heb je het? De eerste of de tweede? Dat verschilt nogal.

    Daarna komt ook nog dat als het vliegtuig opstijgt dat het meteen gekaapt is. Dat deden ze op een gegeven moment. Beide vliegtuig waren maar voor een korte tijd gekaapt (Denk aan 30 - 40 minuten).

    Verder heb je gelijk over de straaljager, die zou er moeten zijn. Maar de straaljagers waren op training ver ten zuiden van New York. Dit waren de straaljagers die zouden ingeschakeld worden bij een luchtaanval op New York en omstreken.

    Goed gepland dus wel.

    “Waarom werd alle puin van de ingestortte wtc direct afgevoerd naar China,zonder onderzoek”

    Even serieus, heb je die puinzooi gezien? Letterlijk, er zit bijna niks herkenbaars tussen (I.v.m. de brand), dus dat zou sowieso veel tijd kosten.

    Verder valt er niet veel achter te zoeken. Er vloog een vliegtuig in met een spanwijdte van bijna de breedte van heel het gebouw! Er werd natuurlijk onderzoek gedaan hoe het vliegtuig erin vloog en hoe ze de constructie kunnen verbeteren bij hoge gebouwen, hoe dit fataal kon zijn en hoe het kwam dat die ‘rookvrije kamers’ niet rookvrij waren. Maar verder is er niet veel om naar te zoeken.

    "Waar is al het goud gebleven wat onder het WTC lag"

    Dat is een grapje, toch? Zou ik hier een samenzwering in moeten zien? Dat hebben ze er gewoon uitgehaald en ingewisseld bij de US Bank.

    “Eind 2001 brachten de Verenigde Staten een videoboodschap van Bin Laden in de openbaarheid, die gevonden zou zijn in de Afghaanse stad Jalalabad. Op deze tape eiste Bin Laden de verantwoordelijkheid voor de aanslagen op. De kwaliteit van de videoboodschap was erg slecht, wat het identificeren van Bin Laden enorm bemoeilijkte. De persoon die als Bin Laden was geïdentificeerd, draagt op de video gouden ringen en schrijft iets met zijn rechterhand. Volgens bepaalde opvattingen binnen de islam is het dragen van goud door mannen verboden, en Bin Laden is volgens de beschrijving van de FBI linkshandig.”

    Dit is inderdaad wel opvallend, dat moet ik toegeven. Maar alsnog, vind ik hem niet onherkenbaar en het dragen van goud is niet verboden voor mannen, het is wel licht aangegeven, maar veel doen het wel.

    Dat laatste ga ik mijn mening niet over geven, ik werk niet bij de FBI dus ik heb de papieren niet ZELF gezien.

  • De Heer Kwaks

    Toch moet ik je teleurstellen Danit.

    Ik ga je toch tegenspreken.

    " Waarom werd wtc 7 gecontroleerd geimplodeerd (op 1 dag is het niet mogelijk om de explosieven te plaatsen)

    een week voor de aanslag voor meer dan (wat was het) 3,5 miljard euro verzekerd. "

    Het was niet ‘gecontroleerd geïmplodeerd’. Als het fundament van het gebouw kapot is, zakt het in. Dat gebeurde ook bij de WTC. het bovenste gedeelte brak af door de brand die daarna uitbrak en kwam zo met een hoge druk op het deel eronder neer. Hierdoor begaf ook het onderste deel en zakte verder in.

    Er waren waarschuwingen gemaakt door Osama Bin Laden, veel mensen hadden rond die tijd verzekeringen afgelegd.

    Naast dat, kan het natuurlijk toeval zijn. En je kan wel in 1 nacht bommen leggen / verstoppen, maar dat is zeker niet gebeurd.

    “Binnen 6 minuten moet een straaljager bij een gekaapt vliegtuig zijn, maar vlucht 93 vloog meer dan 1,5 uur rond.”

    Ten eerste: Over welk vliegtuig heb je het? De eerste of de tweede? Dat verschilt nogal.

    Daarna komt ook nog dat als het vliegtuig opstijgt dat het meteen gekaapt is. Dat deden ze op een gegeven moment. Beide vliegtuig waren maar voor een korte tijd gekaapt (Denk aan 30 - 40 minuten).

    Verder heb je gelijk over de straaljager, die zou er moeten zijn. Maar de straaljagers waren op training ver ten zuiden van New York. Dit waren de straaljagers die zouden ingeschakeld worden bij een luchtaanval op New York en omstreken.

    Goed gepland dus wel.

    “Waarom werd alle puin van de ingestortte wtc direct afgevoerd naar China,zonder onderzoek”

    Even serieus, heb je die puinzooi gezien? Letterlijk, er zit bijna niks herkenbaars tussen (I.v.m. de brand), dus dat zou sowieso veel tijd kosten.

    Verder valt er niet veel achter te zoeken. Er vloog een vliegtuig in met een spanwijdte van bijna de breedte van heel het gebouw! Er werd natuurlijk onderzoek gedaan hoe het vliegtuig erin vloog en hoe ze de constructie kunnen verbeteren bij hoge gebouwen, hoe dit fataal kon zijn en hoe het kwam dat die ‘rookvrije kamers’ niet rookvrij waren. Maar verder is er niet veel om naar te zoeken.

    "Waar is al het goud gebleven wat onder het WTC lag"

    Dat is een grapje, toch? Zou ik hier een samenzwering in moeten zien? Dat hebben ze er gewoon uitgehaald en ingewisseld bij de US Bank.

    “Eind 2001 brachten de Verenigde Staten een videoboodschap van Bin Laden in de openbaarheid, die gevonden zou zijn in de Afghaanse stad Jalalabad. Op deze tape eiste Bin Laden de verantwoordelijkheid voor de aanslagen op. De kwaliteit van de videoboodschap was erg slecht, wat het identificeren van Bin Laden enorm bemoeilijkte. De persoon die als Bin Laden was geïdentificeerd, draagt op de video gouden ringen en schrijft iets met zijn rechterhand. Volgens bepaalde opvattingen binnen de islam is het dragen van goud door mannen verboden, en Bin Laden is volgens de beschrijving van de FBI linkshandig.”

    Dit is inderdaad wel opvallend, dat moet ik toegeven. Maar alsnog, vind ik hem niet onherkenbaar en het dragen van goud is niet verboden voor mannen, het is wel licht aangegeven, maar veel doen het wel.

    Dat laatste ga ik mijn mening niet over geven, ik werk niet bij de FBI dus ik heb de papieren niet ZELF gezien.

    “ Het Project for a New American Century, een denktank van neo-conservatieven, publiceerde in 2000 een studie genaamd Rebuilding America's Defenses, waarin ze verklaren dat ”het proces van transformatie (van de defensie van de VS), ook al brengt het revolutionaire veranderingen waarschijnlijk lang zal duren, tenzij er een rampzalige gebeurtenis plaatsvindt, zoals een nieuwe Pearl Harbor.“ ”

    Je punt is??

    "George Walker Bush

    President Bush is niet geëvacueerd vanuit de Emma T. Booker Elementary School in Florida, ondanks dat men wist dat er meerdere gekaapte vliegtuigen rondvlogen en terwijl zijn agenda van die dag dagen tevoren algemeen bekend was.

    "

    Hij kreeg niet meteen te horen dat er een vliegtuig gekaapt was, omdat er nog geen officiële bevestiging van was gemaakt. Als dit niet is gebeurt, mag er ook geen paniek worden gezaaid. Ondanks dat, was het vliegtuig te ver weg van Bush om hem gevaar toe te brengen.

    "President Bush heeft in een vraaggesprek (op video) verteld televisiebeelden te hebben gezien van de crash van het eerste vliegtuig in de eerste toren alvorens of terwijl hij de Emma T. Booker Elementary School bezocht. Dit is opmerkelijk omdat hiervan op dat moment nog geen televisiebeelden waren uitgezonden. "

    Zelf heeft hij nooit gezegd dat hij toen te horen kreeg dat het WTC was geraakt, waarschijnlijk heeft hij toen gehoord dat het gebouw is ingestort.

    Het kan natuurlijk ook zijn dat hij niet gevoelloos wilde overkomen. Omdat hij gewoon bleef zitten en niets deed.

    Hoop dat door deze opheldering mensen niet meteen overal iets achter gaan zoeken, je kan meerdere (betrouwbare) sites die dit bekrachtigen.

    Mvg,

    Dh Kwaks

  • Lou

    zeikertsblijf je houden he hank