911

  • kelmo

    Na het lezen en uitvoeren van de theorie van Kees en Jan weet ik het ook zeker:

    9 11 is een complot. Mensen die jan naar een therapeut verwijzen, moeten hier eerst zelf maar heen. Wat onbeschoft!

    Ik moet toegeven dat ik voor vandaag ook geen complot achter 9 11 zocht, maar nu staa het voor mij toch vast..

    Kelmo.

  • Simon

    Je hebt gelijk Jan, laat die mensen maar zeggen wat ze zeggen dat het niet zo is, als wij met ons allen alles wisten?

    Bush is een moordenaar, een grote schoft die is ze aan de hoogste boom moeten hangen.Zij hebben een oorlog verzonnen!!!!!!! Best vreemd dat mensen ons eigen volk (nederlanders) die zo reageren dat je niet goed snik bent.

  • Rob

    kijk eens naar die flat in de bijlmer waar dat EL-AL TOESTEL IS IN GEVLOGEN DIE STOND DAAR TOCH MOOI EN VERGLIJK DAT EENS MET DIE AFDRUK IN HET PENTAGON ,. KLOPT NIETS VAN !!!

  • Danit

    En de nieuwe beelden van het pentagon zijn uitvergoort,en lijkt toch verdacht veel op een raket

  • david

    ik denk ook dat er meer achter zit. ik heb me er destijds ook een beetje in verdiept. en er klopt inderdaad TE veel niet! zou zeggen: ongeloofwaardig.

  • De heer Reutel

    Jan, ik herken veel zaken in jouw theorie die ik mij ook afvraag rondom 911.

    En zeker na het zien van Fahrenheit van Michael Moore kom je erachter dat Amerika en de Arabische (gevaarlijke?) landen het goed met elkaar kunnen vinden.

    Busch had erg veel profijt van het aanvallen van Irak.

    Ook zijn er beelden vrijgegeven waarop je duidelijk kan zien bij het in elkaar storten (zoals anderen al zeggen heel vreemd dat zo'n joekel van een gebouw zo mooi in elkaar stort) dat er onderaan explosies te zien zijn. Iets wat bij een ongeluk niet kan gebeuren.

    Alleen denk ik wel dat er op een gegeven moment zoveel zaken bijgehaald wordt dat je nooit zal weten wat er nou precies is gebeurd.

    Maar dat er een vies luchtje aan zit staat voor mij vast!

  • Henk

    Een goed artikel, maar kun je het volgende keer zonder spelfouten en een opmaak posten, dat leest wat makkelijker.

  • Danit

    Sorry maar de vliegtuigen hadden toch echt een ander vluchtnummer

  • Dilliberto

    Jan mooi geschreven 1 groot complot dat hele Amerika wou alleen dat ik wat aandelen had toen der tijd in Sequerity bedrijven .

    En nu worden we weer bedonderd met mexcicaanse griep virus.

  • De heer Reutel

    De Mexicaanse Griep schijnt door farmaceutiche bedrijven veroorzaakt te zijn. En waarom zijn er in landen als Afrika geen ziektegevallen? Omdat daar geen geld te verdienen valt …..