wtc 7

  • Lou

    Het gebouw wtc 7, wat ook van die goldstein figuur was. Viel tegelijk met wtc 1 en 2 naar beneden, welliswaar controled.

    Zelfs met toeval kom ik er niet uit.

    Is daar ooit een officiele verklaring voor geweest……….

    Voor mij is dat al genoeg als bevestiging voor de inside job.

    Lou

  • dp

    Wat dacht je van de krachten die vrijkomen? Dom om zoiets te zeggen, en dit is niet de enigste onnodige post op dit bord.

    Dit slaat helemaal nergens op. Alleen maar verzinsels om de mening over moslims of bush te verkondigen. Duidelijk mensen zoals Lou, die enkel aan hun eigen mening vasthouden en officiële verklaringen meteen als verzinsels afdoen.

    Typisch nederlands, maar goed, weer een reden dat ik blij ben weg te zijn uit dat stomme landje wat beter bij duitsland gevoegd mag worden, heeft het als deelstaat meer invloed wat het nu heeft.

    dp

    Folsom, CA

    USA

  • dp

    En daar komt bij, dat de standaard nederlander steeds negatiever wordt tegenover amerikanen. Volgens mij komen de terroristen toch echt uit het midden oosten. Nu ik voor anderhalve week terug ben in nederland valt dit steeds meer op

  • Lou

    Jij bent duidelijk te lang in de yankeedoodle states verbleven. Waarom vielen er dan niet meer gebouwen in de directe nabijheid als je die kracht zo groot vindt????? Naiveling.

    Ik hoop dat je in holland weer een beetje tot je positieven komt en de yankees laat voor wat ze zijn een slaafs volkje dat een duive achterna huppelt. Wat een wantoestande daar. Ooit van michel moore gehoord. Zal wel niet.

    Met recht worden we negatiever als je de huidige en komende politiek aldaar moet geoven. OOrlog om de dollars te verdiennen. Kannonenvoor genoeg.

    Nee jij bent gezond bezig yankee lovver

    MVG Lou

  • Lou

    PULL THe PLUG ON wtc 7 de woorden van de eigenaar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Demolition dude. Dan nog….. Hoe haalt die viespeuk het in zijn hoofd om een controled demolition door te laten gaan als er daarlangs 3000 + mensen vermoord en nog niet eens koud zijn. Ik vraag het je.

    Lou

  • Lou

    Proef ik daar wat nazie sympathien?

  • Lou

    Jij rijdt daar ook vast rond met zoon yankkie vlag overal opgeplakt…….

  • johannes

    Juist dp,Totdat America ons weer voor de zoveelste maal moet bevrijden,en wel van de agressievelingen door de opgehitste domme moslims volgelingen,die nu eenmaal hebben geleerd,de andersdenkenden te haten en doden.

  • Cees

    Lou,geboren in een links straatje en daar vervolgens nooit uit geweest.De klassieke kortzichtige vorm van afgunst:D

  • Els

    Stomme landje? wedden dat je op je knieen wel terug zou willen kruipen, er zijn in dit land best wel dingen die beter zouden kunnen, maar ga gerust weg, mensen zoals jij verzieken elke maatschappij in plaats dat ze hun handen eens zouden willen laten wapperen voor DEZE maatschappij, wie het in dit land niet red red het nergens. doei