Hoeveel mensen zijn op

  • Lou

    de hoogte van wtc 7. Silverstein gaf dezelfde middag nog het sein “pull it”. Hoe respectloos en op winstbejag uitzijnde kun je zijn als je al veel dollars hebt die niks waard dreigen te worden???????????

    Heeft bij de aankoop van de dooie twins beide gebouwen appart verzekerd tegen terrorisme???????? Ja hoor twee nu lijken, die vol zaten met asbest. Hij had zich beter tegen sanneringen kunnen verzekeren als ie een mens was natuurlijk… Het blijkt ook gewoon net als alle yankees van dat nivo, een profiteur te zijn.over de ruggen van een kleine 3000 mensen. Sommigen tellen zelfs de “piloten” van de twee jets niet mee in dat rijtje.. Schandelijke mensen.

    Mvg Lou

  • Antoon Asveld

    Wie weten voor mij dat er op 12 september 2001 hoeveel doden en of gewonden het waren bij WTC aanslag.

    Ik ben op zoek naar hulpverleners (Brandweer en Ambulance personeel) die daar 1e hulp bieden en zelf gewond werden of gedood werden. Ik zelf ben hulpverlener bij Het Nederlandse Rode Kruis 'S-Hrtogenbosch

    het is in september 2010 10 jaar geleden

    ook zoek ik de adressen van de Brandweer en Ambulance Diensten .Wie kan mij hiermee helpen.

    Antoon.