Bush

  • azalaia

    Op 9/11 op het ‘'moment suprême’' was President Bush ergens in een andere stad aanwezig op een basisschool en hij stond voor een klas met kinderen iets te zeggen.

    Op dat moment kwam denk ik één van zijn bewakers binnen, liep naar hem toe en fluisterde iets in het oor van Bush.

    ( dat ging natuurlijk over de net bekend geworden aanslag op de Twintower ).

    Hij had het aangehoord, keek even op, zei verder niets en ging gewoon weer door waar hij mee bezig was…

    Deze beelden zijn vaak genoeg herhaald op tv, zodoende weet ik dit.

    Dit is toch opmerkelijk en je zou toch verwachten dat hij iets heftiger en ontsteld gereageerd zou hebben,maar hij bleef stoïcijns alsof er niets was gebeurd.

    Zou hij dan toch geweten hebben dat dit op die dag kon gaan gebeuren, dus toch een complot ?

    Weet iemand hier iets over te vertellen?

    azalaia

  • Danit

    Hoi Azalaia

    Ik heb de beelden ook heel vaak gezien,en meende in de docu Fahrenheit 9/11 er zelf een tellertje in beeld kwam die aangaf hoelang het duurde voor hij een enigzins reactie gaf,heel opmerkelijk.

    Ik had het al in mijn vorig bericht gepost,maar Bush zei later dat hij op tv de aanslagen heeft gezien,terwijl er nog geen beelden waren.

    Ik heb hem nooit gemogen en vind hem een onbetrouwbaar figuur.

    Vooral na het zien van Fahrenheit 9/11

  • azalaia

    Nou, dat zegt dan al genoeg…hij had de aanslag al ‘'gezien’' …..dus hij wist er gewoon vanaf…

    azalaia

  • Danit

    ''de ware grootte zit'm niet in de lengte…''

    hehehe die vind ik goed ;)

    maar ja ik vraag me af,zullen wij het ooit weten,ik denk van niet

    Fijn weekend Azalaia

  • Tim

    Het was 'm om de olie de lul!

  • anja

    bush was en is nog steeds een emotieloze oorlogsmaker

    een familie vete werd uitgevochten ten kostte van veel amerikaanse soldaten in irak 3000 burgers en brandweer/politie mannen/vrouwen in 2 torens.

    als je alle beelden goed bekijk en eens heel goed op gaat letten klopt er heel veel niet.

    een vliegtuig crasht in het pentagon? slipsporen stonder er al voor het crasht , lantaarn palen die in de weg stonden bleven overeind. dikke beton muren aan gort ? maar van het vliegtuig en de mensen erin geen spoor? maar wel word er ergens een ongeschonden paspoort gevonden vlekkeloos zonder sporen van brand rook of stof? nee die bush is een heel eng en gevaarlijk mannetje

  • arno

    Bush een mongool nee helaas dat is hij niet een gevaarlijk mannetje nee helaas dat is hij niet.

    de bekrompenheid om achter 9-11 iets achter te zoeken. is te stom voor woorden ik leg uit.

    ten eerste zal dat ooit gegarendeerd uitkomen. als er een complot achter zit. dan krijg je een affaire zoals je nog nooit gezien hebt dan zal Usa er heel bekaaid afkomen. zoals: de betrouwbaarheid van usa ten overstaan van de hele wereld

    de economie van usa kelderd nog verder achter uit

    De burgers zullen zich compleet tegen de overheid keren en een rampsenario zal volgen

    De gevolgen achter zo'n complot is van inmense proporties Dus ik geloof er helemaal niks van.

    Bush had nu eenmaal het beleid zero tolerants en als je slechte adviseurs hebt daar ben je van afhankelijk als president

    olie zeker

    saddam familyvete telt wel mee

    tot ziens en zie wel

  • Armando

    DE WAARHEID ACHTER 911.

    BUSH EN ZIJN VADER ZIJN ACHTER DE AANSALGEN, KLINKT SURUALISTISCH, MAAR DAT WAS NODIG OM IRAKS-OLIE, EN OM EEN NIEUWE WERELDSPOLITIEK TE CREEEREN.

    ZOEK VIA YOUTUBE /INTERNET NAAR DE VOLGENDE TERMEN, EN ONTDEK ZELF DE WAARHEID.

    illuminati,

    the arrivals,

    Free masons

    Skulls and bones

    Secret societies

    Bohemian grove

    9/11 Truth

    Economic collapse

    Swine Flu Vaccine

    Martial Law

    Population reduction

    Chemtrails

    Project HAARP

    Project Blue beam

    SUCCES

  • Jolanda

    azalaia Schreef:

    ——————————————————-

    > Op 9/11 op het ‘'moment suprême’' was President

    > Bush ergens in een andere stad aanwezig op een

    > basisschool en hij stond voor een klas met

    > kinderen iets te zeggen.

    > Op dat moment kwam denk ik één van zijn bewakers

    > binnen, liep naar hem toe en fluisterde iets in

    > het oor van Bush.

    > ( dat ging natuurlijk over de net bekend geworden

    > aanslag op de Twintower ).

    >

    > Hij had het aangehoord, keek even op, zei verder

    > niets en ging gewoon weer door waar hij mee bezig

    > was…

    >

    > Deze beelden zijn vaak genoeg herhaald op tv,

    > zodoende weet ik dit.

    >

    > Dit is toch opmerkelijk en je zou toch verwachten

    > dat hij iets heftiger en ontsteld gereageerd zou

    > hebben,maar hij bleef stoïcijns alsof er niets

    > was gebeurd.

    >

    > Zou hij dan toch geweten hebben dat dit op die dag

    > kon gaan gebeuren, dus toch een complot ?

    >

    > Weet iemand hier iets over te vertellen?

    >

    > azalaia

    Hey Azalaia,

    Ik heb een docu op dvd gezien

    En als je dat gezien hebt dan weet je zeker dat het een complot is.

    Je ziet dan dat er kleine ontploffingen zijn op verschillende etages.

    Als een vliegtuig ergens naar binnen vliegt is het gewoon onmogelijk dat er elders ontploffingen zijn.

    Overlevende en mensen die vrij waren die dag zeggen ook dat ze op soms op sommige afdelingen niet mochten komen

    wegens werkzaamheden.

    De vliegtuigen die gebruikt zijn waren al van de lijst geschrapt om niet meer te gebruiken.

    Ze schijnen dus leeg geweest te zijn.(op de piloot na dan!)

    Ze hebben de mensen van de passagiers lijst op proberen te zoeken, en met resultaat.

    Dus niet dood!

    De architect zegt in een interview dat het onmogelijk is dat de Twin tower in is gestort na de aanval.

    Later zegt hij weer dat het wel mogelijk is. Zwijggeld gehad misschien???!!

    Zo hebben ze t bandje beluisterd waarop de stewardess 911 belde, er klonk bijna geen paniek in haar stem.

    Alles hebben ze tot in de detail uit gezocht.Heel eng allemaal

    bekijk m ook als je er aan kan komen, de DVD heet loose change

    .

    Liefs Jolanda

  • Danit

    Heb de dvd Loose change 1 en 2,dus kopie is mogelijk te versturen.

    Maar moet er wel bij zeggen dat in Loos change sommige theorieen zijn weerlegd,en niet kloppen