911

  • Jan Heijenrath

    Mijn complottheorie is als volgtover 911

    Amerika wil zich vestigen in t midden-oosten te weten Irak en Afghanistan u zult vragen waarom?

    a de grondstoffen veilig stellen.voor eeuwig

    b politieke macht uitoefenen.

    c iran onder controle houden.

    d israel beschermen tegen de arabische landen.

    e wapens testen en materieel en militairen met ultra moderne uitrusting laten uitproberen wat ze in vredestijd geleerd hebben.

    f de eigen economie m n de oorlogindustrie te laten draaien op volle toeren,

    en de bedrijven draaiend te houden voor de wederopbouw van de betreffende landen.

    g wat is t plan om dit allemaal te realiseren [ je gaat irak van alles beschuldigen

    en rond vertellen dat ze massavernietigings wapens hebben en dat ze al qaida steunen.Dus zul je een manier moeten bedenken en vooral de eigen bevolking bang maken b v een aanslag in t hart van new york hoe groter de impact van de aanslag hoe geloofwaardiger dat alles klinkt zodanig dat ze alles geloven wat de regering zegt.

    h maarin werkelijkheid is de familie osama bin laden bevriend met amerika.

    en sadam hoessijn een marionet van t witte huis.

    inu trg naar 911 de terrorristen leverd al qaida die inruil voor t leven veel geld krijgen

    voor de nabestaanden en als martelaar worden geeerd alhoewel nog niet vaststaat voor mij dat ze in werkelijk heid de vliegtuigen zelf bestuurd hebben omdat ze daar gewoonweg de ervaring niet voor hadden.

    j hoe is t in godsnaam mogelijk dat de twintwowers kaarsrechtomlaag storten en zo gauw na de inslag van de vliegtuigen.en er nog vuur aanwezig was na zes weken van de aanslag idem dito voor toren7

    k op de bewakings kamera van t pentagon is geen vliegtuig te zien maar wat was t dan wel springstof?

    l waar zijn alle brokstukken van de vier vliegtuigen gebleven?

    m hoe wist de regering zo vlug de namen van alle terrorristen en waar ze waren opgeleid.waarom werd zo vlug verteld dat t al qaida heeft gedaan en waarom werd

    [irak erbij betrokken dat is de sleutel vraag die we ons moeten stellen t waren toch terrorristen en geen commando s uit irak t antwoord is dat amerika altijd al irak wou bezetten omdat ze gewoonweg de olie nodig hebben en bijkomend is dat ze er nooit meer zullen weggaan ze zullen er voor eeuwig blijven zie de bases in europa sinds de tweede wereldoorlog.

    n waar was de moderne luchtafweer die morgen vooral na de eerste aanslag op de twin tower 20belangrijke minuten van leven en dood zomaar voorbijlaten gaan zonder iets te doen of te onderscheppen ze hadden op zijn minst naar new york kunnen gaan om de tweede tower te beschermen. t is wel heel erg toevallig dat de luchtverdediging op dinsdag morgen een oefening houdt en tegelijker tijd komt een aanslag terwijl amerika nog nooit eerder vanuit de lucht een aanval heeft gehad.

    deze toevalligheden zijn de sleutel van t complot.

    waar verliezers zijn zijn ook winnaars

    r de verliezers zijn in eerste plaats alle nabestanden die op deze dag een familie lid verloren, de bevolking van new york en van de rest van de wereld die zand in de ogen is gestrooidt

    swie zijn de winnaars de machthebbers de industrielen de olie baronnen enz

    ik ben steeds trots op amerika geweest maar na 911 niet meer en ik vertrouw dan ook geen enkele regering meer in deze wereld waarin wij tesamen leven.

  • miep

    zoek een goede therapeut aub

  • Mike

    Ik geef toe dat ik je verhaal heb gelezen.

    Maar ik kom al gauw tot de conclusie dat jij niet spoort.

    Ik vind je uitlatingen ronduit bull-shit.

    Laat je zelf eens nakijken, denk dat er een draadje los zit.

  • Mick

    Misschien moet jij je gewoon afzonderen en in een grot gaan wonen, wat een dramatische theorie.

  • ruud

    Ik heb er vanaf het begin al een vieze smaak bij,

    en ben het helemaal eens met Jan.

    Lees het verleden maar na,het is niet de eerste keer.

  • Hans

    Leer eerst eens foutloos spellen, komt je geloofwaardigheid ten goede.

    Als je zaken niet direct begrijpt moet je niet zelf maar een verklaring zoeken.

    Getuigt niet van intelligentie, bliksem vonden ze lang geleden ook iets anders dan wat het werkelijk is.

  • Danit

    wat een belachelijke reacties zeg,hebben jullie ok maar enigzins er in verdiept??denk het niet,maar blijf maar lekker met en plaat voor jekop lopen.

    Complot of niet,er kloppen gewoon heel veel dingen.

    Waarom werd wtc 7 gecontroleerd geimplodeerd (op 1 dag is het niet mogelijk om de explosieven te plaatsen)

    een week voor de aanslag voor meer dan (wat was het) 3,5 miljard euro verzekerd.

    Binnen 6 minuten moet een straaljager bij een gekaapt vliegtuig zijn,maar vlucht 93 vloog meer dan1,5 uur rond.

    Waarom werd alle puin van de ingestortte wtc direct afgevoerd naar China,zonder onderzoek.Waar is al het goud gebleven wat onder het WTC lag

    Eind 2001 brachten de Verenigde Staten een videoboodschap van Bin Laden in de openbaarheid, die gevonden zou zijn in de Afghaanse stad Jalalabad. Op deze tape eiste Bin Laden de verantwoordelijkheid voor de aanslagen op. De kwaliteit van de videoboodschap was erg slecht, wat het identificeren van Bin Laden enorm bemoeilijkte. De persoon die als Bin Laden was geïdentificeerd, draagt op de video gouden ringen en schrijft iets met zijn rechterhand. Volgens bepaalde opvattingen binnen de islam is het dragen van goud door mannen verboden, en Bin Laden is volgens de beschrijving van de FBI linkshandig.

    Het Project for a New American Century, een denktank van neo-conservatieven, publiceerde in 2000 een studie genaamd Rebuilding America's Defenses, waarin ze verklaren dat “het proces van transformatie (van de defensie van de VS), ook al brengt het revolutionaire veranderingen waarschijnlijk lang zal duren, tenzij er een rampzalige gebeurtenis plaatsvindt, zoals een nieuwe Pearl Harbor.”

    George Walker Bush

    President Bush is niet geëvacueerd vanuit de Emma T. Booker Elementary School in Florida, ondanks dat men wist dat er meerdere gekaapte vliegtuigen rondvlogen en terwijl zijn agenda van die dag dagen tevoren algemeen bekend was.

    President Bush heeft in een vraaggesprek (op video) verteld televisiebeelden te hebben gezien van de crash van het eerste vliegtuig in de eerste toren alvorens of terwijl hij de Emma T. Booker Elementary School bezocht. Dit is opmerkelijk omdat hiervan op dat moment nog geen televisiebeelden waren uitgezonden.

    En zo zijn er nog meer vele verdachte gebeurtenissen,opmerkelijkhedenen feiten

    Allemaal toeval?,een op 1 stapeling van fouten?of is er veel meer aan de hand…maar om hier te prikken dat Jan niet goedwijs is en een therapeut moet zoeken,bewijst maar weer hoe ontwetend en onbeschoft sommige mensen zijn.

  • Danit

    Correctie

    Complot of niet,er kloppen gewoon heel veel dingen NIET

  • Kees

    Dit is toch wel apart

    Sommige mensen denken te weten waarom de dag 11 september is uitgekozen maar de meeste vinden de volgende theorie toeval:

    Als men bij het programma Microsoft Word het lettertype op Windings 1 zet en dan in capslock Q33 NY typt zie je het volgende:

    Typt men in capslock de O ( 9e letter van washington ) dan ziet men:

    Een Witte vlag is namelijk een teken van overgave.

    Ook it het toevallig dat 911 het alarmnummer van de VS is. Q33 NY is tevens het nummer van 1 van de vliegtuigen.

    (plaatje wordt niet weergeven,maar probeer het maar eens is toch wel raar,niet dat ik er wat achter zoek)

  • azalaia

    Precies, ik vind de reacties op Jan ook te belachelijk voor woorden….

    Op internet staan bijzondere opnames o.a. met een tijdlijn van alle gebeurtenissen en er kloppen heel veel dingen juist NIET. De waarheid over 9/11 zal wel nooit boven tafel komen net zo min als de moord op JFK Kennedy op 22 november 1963 in Dallas.

    azalaia