www.wiezalhetweten.nl

  • marco

    Bush kan er zelf niks aan doen. Hij is de marionet in dit spelletje. Mensen die achter Bush zitten dat zijn de echte bandieten.

    www.wiezalhetweten.nl

    9/11 INSIDE JOB!.

  • johannes

    marco,bedoel jij soms de schepper/ god/allah/hogere krachten/de programmeur?,dan ga ik mee in je gedachten,in iedergeval is de mens zo gemaakt doorwie??, kom verklaar je nader.

  • Marco

    Nope ik bedoel geen gelovigen!. Ik bedoel de mensen die achter bush staan. De hogere mensen dus. bijvoorbeeld Donald Rumsfeld. Die sturen hem zo volgens mij. Al die mensen die zeggen van: Waarom zou Amerika hun eigen mensen vermoorden. Nou omdat dit al eerder in de geschiedenis is gebeurd. Denk aan Pearl Harbor.johannes schreef:

    >

    > marco,bedoel jij soms de schepper/ god/allah/hogere

    > krachten/de programmeur?,dan ga ik mee in je gedachten,in

    > iedergeval is de mens zo gemaakt doorwie??, kom verklaar je

    > nader.

  • ruud

    Ik denk dat het een potje is van iedereen die er veel geld aan verdiend,en dat de familie Bush een grote hoofdrol speelt.

    Maar wat ik niet begrijp is dat ze er mee weg komen al 7 jaar lang.

    Ook begrijp ik niet dat die man voor het tweede termijn (onrechtmatig)herkozen is.

    Maar ze hebben hun volgende plannen al gesmeed,die leuke mevrouw uit Alaska

    wordt president(nee geen vicepresident)en dat geeft ze het recht om in een om in een natuurreservaat naar olie en gas te boren zoveel als ze willen.

    Wake up.